Novinky z Notino & DM - Březen

by - 3:52

První článek věnuji svému dnešnímu nákupu po cestě zpátky od doktorky. Původně jsem chtěla jen paletku, ale řekla jsem si, když už objednávám, tak co bych tak ještě chtěla. Napřed teda o té paletce. Hledala jsem konkrétně odstíny do vínova, problém je, že mě většinou zaujaly paletky, které v české republice nejsou dostupné a tak hledání bylo na delší dobu až jsem konečně objevila tuhle krásku od Makeup Revolution London.

Najdete zde jak nude odstíny, tak také krásné ohnivé. Ke konci článku vám nahraji i líčení s touto paletkou kde jsem využila skoro celou řadu od Personal až po Tone, ztmavila jsem odstínem Strong a připestřila Partialem a Style.

Od MUR jsem si vzala i tenhle krásný rozjasňovač, protože původní Vivid také od stejné značky už mi začíná docházet a řekla jsem si zkusím tento bílý odstín místo růžového. First Impression je taková, že ten předtím byl možná zářivější, ale ještě tomu chvilku dám.

Já a řasy zatím nejsme moc kamarádi, ale legendární Demi Wispies od Ardellu jsem i tak už dlouho chtěla a přála si je, tak je mám doma i společně s proslulím Duo lepidle, který mě trochu překvapilo a vyprsklo na mne, protože jsem u lepidel zvyklá na malé otvory. Teď už budu vědět. Řasy mi šly krásně nalepit a lepidlo skvěle drží.

Na doporučení Cherries jsem si pořídila tuto Trend It Up matnou tekutou rtěnku a to hned rovnou dvě, protože mi začala chybět červená tekutá rtěnka (S konzistencí Dermacol 16h jsem nebyla moc spokojená i když výdrž je užasná). Rovnou jsem s vzala i Make me brow od Essence. I když mě brow gel tolik ai ve sbírce nechyběl, ale proč ne že?

No a ze zvědavosti jsem lapila tuhle Sprchovou pěnu Sweet Cake, jsem na to velice zvědavá. V DM jsem si vzala i platinovou barvu, které chci již dlouho dosáhnout a v notinu jsem zainvestovala do Olaplexu na regeneraci a vzpamatování po dlouhé cestě za blond, kterou jsem nikdy na dlouhých vlasech neměla a už si vzpomínám proč. Je to opravdu dlouhá cesta, ale už jsem skoro v cíli. Nakonec teda nahrávám slíbený fotky líčení s MUR paletkou a Trend it up rtěnkou (Nevím proč, ale moje rty nejsou fotogenický, doopravdy to tak křivě nevypadá)




You May Also Like

0 komentářů