Moje NYX sbírka - Recenze

by - 10:07

Další článek jsem se rozhodla věnovat značce nyx, kterou doma vlastním ve větším počtu a ráda bych ten počet i rozšířila. Bohužel pro mne je prodejna pouze v Praze a já jsem zastánce udělat si procházku a osobně si vybrat než projíždět eshop. Ještě se teda omlouvám za ilustrační fotky, kde si případám, že se tvářím fakt divně. Musím na výrazu ještě zapracovat, ale při nejmenším aspoň mám najítý svý fotící místečko a také se mi po práci nechtěl už moc opravovat makeup, příště to bude lepší.

Moje první seznámení s touto značkou proběhlo už před pár lety, kdy jsem začala shánět Jumbo eye pencil v odstínu milk, který je všemi milovaný a v té době měl obrovský boom! Mám ji z Douglasu do dneška a to jen proto, že jsem ji neměla čím ostrouhat a byla sklerotická si strouhátko pořídit. Vydlabávám ji uchošťourem, protože je mi i na druhou stranu líto produkt ostrouhat a to je pro mne velký mínus, raději bych uvítala, kdyby byla vysouvací, ale to je asi záměr, aby člověk hned musel letět pro další. Jinak nemůžu nic vytknout a pokud o ní uvažujete, běžte do toho!
(ilustrační foto:google)

V létě minulého roku, kdy už byla již zmiňovaná prodejna v Praze jsem si udělala výlet. Moje sbírka rozrostla hlavně o tekuté rtěnky, které jsem si všeobecně zamilovala a klasickým se už většinou vyhýbám. 

Lingerie 05 Beauty Mark
Rtěnka mě zaujala hlavně odstínem. Původně jsem si šla pro Downtown Beauty, kterou jsem ale nenašla a tak jsem zběsile hledala náhradu. Plus dávám tedy určitě barvě, která je za mne nádherná. Dále výdrž také není v rámci možností a v porovnání jiných tak špatná. Za 8 hodin v práci jsem ji opravovala jednou a to po jídle. Jako mínus bych dala to, že pro mne je aplikátor moc dlouhý a s rtěnkou se mi hůře pracuje než třeba s řadou soft matte. Taky bych řekla, že na rtech vytváří trochu víc sušší dojem, jak vydíte i na fotce, ale celkem to napraví Lip primer, který jsem si také koupila a ráda ho používám i když bych byla raději, kdybych se bez něj mohla obejít.
Saude Amethyst
Tuhle rtěnku tolik neunosím jako jiné, ale k některým líčením a na focení je to nádherná fialová. Je mnohem příjemnější na rtech než výše zmíněná, ale také pak naopak méně vydrží. Trochu mě i mrzí to, že úplně nezaschne a já pak mám fialového přítele. Doporučuji tedy na kratší příležitosti jako třeba focení, ale určitě ne na delší dobu, kdy by jste musely neustále opravovat a hlídat, že jen jemným dotekem se obtiskne.

Soft Matte Moscow & Transylvania
Tyhlety rtěnky byly strašně opěvovaný a narážela jsem na ně hodně často, takže jsem je taky chtěla vyzkoušet. Nakonec jsem byla hodně zklamaná. Odstín moscow to je úplná katastrofa. Je skoro průhledný a ve více vrstvách na rtech dost nepříjemný, hodně flekatí. Chtěla jsem mít ve sbírce krásnou tmavě modrou a nakonec jsem si to blbec měla vyzkoušet na prodejně. Odstín Transylvania už je na tom o něco lépe a má pěknou barvu už v první vrstvě, ale pro dosažení tmavšího odstínu už vrstvit nejde, protože flekatí. Co bych vyzdvihla, tak je to nádherná čokoládová vůně, ale bohužel gelová konzistence za mne ne.

Lip primer Deep Nude
Prodavačka mi nabídla i primer na rty a věděla proč. Jak jsem už zmiňovala Lingerie se bez něj moc nosit nedá. Zároveň se mi ani nezdá že by dělal nějaké obrovské zázraky, ale to bych asi potvrdila až vyzkouším i jiné.
Tame&Frame Black
Byla jsem strašně unešená, když jsem poprvé podobný produkt uviděla u ABH, který se u nás bohužel těžce shání. Poté tento koncept začaly vyrábět i jiné značky, ale nevěnovala jsem tomu už tolik pozornosti. Určitě chci pro porovnání vyzkoušet, ale s Tame&Frame jsem naprosto spokojená. Obočí se krásně vykresluje a s tímto produktem mi jde i krásný světlejší přechod na začátku obočí. Co je mínusem, že produkt už je celkem vyschlý, ale pořád se s ním dá pracovat, už jen ne tak dobře jako když byl na začátku krásně nadýchaný, ale jde to. Pokud se objevím v praze nebo nakonec z eshopu budu objednávat, určitě chci další.
Micro Brow Pencil
Pro rychlé vykreslení obočí jsem si pořídila i vysouvací tužku, která mi hodně vyhovovala a obočí jsem měla opravdu rychle vykreslené, avšak se mi zlomila a do teď netuším jak (podezřívám sestru) :D Tady nemám ani co vytknout ani co něják vychvalovat, prostě dobrá tužka na obočí s kartáčkem na druhé straně.
Ve výsledku bych teda nyx hodnotila jako moji oblíbenou značku co se týká cena x kvalita, protože za tohle všechno jsem dala 1500,- a ještě jsem sestře brala Soft Matte v odstínu London. Zároveň je to také produkt od produktu a co nevyhovuje mně, může vyhovět jinému. 

You May Also Like

0 komentářů